Veelgestelde vragen

    BESTELLING

  • Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

    Als je bestelling is gelukt, ontvang je direct een bevestigingsmail. Als je die niet ontvangt, heb je tijdens het bestellen misschien je e-mailadres niet goed ingevuld. Voor hulp kun je contact opnemen met onze klantenservice op de pagina “Contact”.

  • Kan ik mijn bestelling voor de verzending nog wijzigen?

    Nadat de bestelling is bevestigd, is het niet meer mogelijk het bezorgadres of andere gegevens met betrekking tot de bestelling te wijzigen.

  • Kan ik mijn bestelling voor de verzending nog annuleren?

    Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Daarom is het niet mogelijk om je bestelling na het plaatsen te annuleren.

  • Wat moet ik doen als ik van gedachten ben veranderd, als ik de verkeerde maat of het verkeerde artikel heb besteld?

    Het is niet mogelijk om nog iets te wijzigen. Als je het verkeerde artikel of de verkeerde maat hebt besteld, moet je de bestelling gewoon retourneren. Elk artikel moet in perfecte staat (tenzij het artikel beschadigd is geleverd: gebruik in dat geval het online retourformulier om dit te melden) en in de originele verpakking retour worden gezonden.

  • Wat moet ik doen als het geleverde artikel beschadigd is of defecten vertoont?

    "Als het ontvangen artikel beschadigd is of defecten heeft, volg je gewoon de retourprocedure, die uitsluitend van toepassing is op producten die aangeschaft zijn op de website https://www.7forallmankind.be/ Denk eraan dat je na ontvangst van de artikelen 14 dagen de tijd hebt om ze te retourneren. "

  • Wat moet ik doen als het geleverde artikel niet overeenkomt met wat ik besteld heb?

    Als de ontvangen artikelen niet overeenkomen met je bestelling (als ze bijv. een andere kleur hebben), heb je 14 dagen om een retourzending aan te vragen. Je hoeft alleen maar de instructies voor de retourzending op de website te volgen. Het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen.

  • BETALINGEN

  • Welke betaalmethoden accepteren wij?

    Wij accepteren de belangrijkste betaalmethoden. Deze kunnen variëren naargelang het gebruikte toestel of het land van verzending.
    Je kunt tijdens het bestelproces de gewenste optie kiezen.

  • Wat is 3D secure (3DS)?

    Om je gegevens te beschermen gebruiken we een geverifieerde coderingstechnologie. Met de SSL- (Secure Socket Layer) en 3D Secure-protocollen worden je bestel- en creditcardgegevens versleuteld naar ons verzonden en vertrouwelijk behandeld.

    Voor extra veiligheid wordt bij alle creditcardbetalingen de 3DS-code gevraagd.

  • Waarom is mijn betaling niet gelukt?

    Wij raden je aan om te controleren of:
    - je je creditcardgegevens goed hebt ingevuld
    - de bestedingsruimte voldoende is voor de transactie
    - je de 3DS-code goed hebt ingevuld

    Mocht het bovenstaande in orde zijn, dan raden we je aan contact op te nemen met je kredietinstelling voor verder onderzoek.

  • Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

    Voer je kortingscode in in het veld "kortingscode" in de winkelwagen en klik op de knop "TOEPASSEN". Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Tenzij anders vermeld, kan de kortingscode niet gecombineerd worden met andere lopende aanbiedingen.


    De kortingscode kan NIET worden gebruikt nadat de bestelling afgerond is.

  • LEVERING

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Bestellingen die op MAANDAG t/m VRIJDAG vóór 13:00 CET (12:00 GMT) zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden

    • Bestellingen die op MAANDAG t/m VRIJDAG na 13:00 CET (12:00 GMT) zijn bevestigd, worden de volgende werkdag verzonden,

    • Bestellingen die op VRIJDAG na 13:00 CET, ZATERDAG en ZONDAG zijn bevestigd, worden de maandag erop verzonden (tenzij die maandag een feestdag is).

    • 7 For All Mankind bezorgt niet tijdens het weekend, ook geen expresleveringen, noch op feestdagen • Tijdens bepaalde periodes (uitverkoop, Black Friday of kerstdagen) of vanwege gebeurtenissen waar 7 For All Mankind geen invloed op kan uitoefenen (weersomstandigheden, stakingen of douanecontroles) kan de levertijd langer zijn dan voorzien. De hieronder aangegeven levertijden zijn in werkdagen

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

    Je kunt binnen 24 uur na ontvangst van de bevestigingsmail van de koerier je bestelling volgen, via de volgende link

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven, wat nu?

    Helaas kunnen we het bezorgadres voor reeds geplaatste bestellingen niet meer wijzigen. De reden hiervoor is dat we niet kunnen garanderen dat de wijziging in het systeem nog vóór de verzending wordt doorgevoerd, maar ook om mogelijke fraude te voorkomen. Als de koerier het pakket niet kan bezorgen, zal dit naar ons magazijn worden teruggestuurd en krijg je het bedrag van je bestelling terug.

  • Ik was niet thuis toen de bezorger kwam, wat nu?

    Meestal proberen onze bezorgers twee keer op het aangegeven adres te leveren. Als je niet thuis bent, kan de chauffeur het pakket achterlaten bij de buren of bij een afhaalpunt waar je het later kunt afhalen op vertoon van een identiteitsbewijs met pasfoto. Je kunt het afhaalpunt vinden via de track&trace-link of op het briefje dat de chauffeur heeft achtergelaten. Het pakket zal ongeveer 5 dagen bij het afhaalpunt beschikbaar zijn. Als je het niet ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn en krijg je je geld terug. Helaas kunnen we in dat geval geen nieuwe levering regelen, maar je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling geleverd?

    De levertijden variëren per land. We raden je aan om de tabel te raadplegen op de pagina LEVERING

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten variëren per land. We raden je aan om de tabel te raadplegen op de pagina LEVERING

  • RETOURZENDINGEN EN TERUGBETALINGEN

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Je hebt 14 dagen de tijd vanaf de datum van ontvangst van je bestelling. Klik hier om een artikel te retourneren.

  • Welke artikelen kan ik terugsturen?

    Het huidige retourbeleid is alleen van toepassing op de producten die gekocht zijn via de officiële site van 7 For All Mankind met verzending binnen het Europese grondgebied.

    Alle artikelen die niet binnen deze categorie vallen, zullen teruggestuurd moeten worden naar de erkende verkoper bij wie ze gekocht zijn. 

  • Kan ik iets ruilen?

    Het is momenteel niet mogelijk bestelde artikelen te ruilen.

    Als je een ander product of hetzelfde product in een andere maat wilt ontvangen, moet je het artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Wat is de termijn en de wijze van terugbetaling?

    De terugbetaling zal binnen maximaal 14 dagen gedaan worden via dezelfde betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt, na controle door het personeel van het magazijn van de teruggestuurde artikelen.

    Het kan per kredietinstelling verschillen wanneer de terugbetaling zichtbaar is.

  • Kan ik een andere dan de door jullie voorgestelde koerier gebruiken?

    Ja, maar het is noodzakelijk dat je een papieren document in het pakket voegt waarop het bestelnummer staat en het e-mailadres dat tijdens de aankoop gebruikt is. Alleen zo zal het mogelijk zijn het bedrag terug te betalen.
    Doe je dat niet, dan kunnen wij je bestelling misschien niet traceren en wordt hierdoor de retourprocedure vertraagd. Bovendien zullen eventueel gemaakte kosten niet vergoed worden.

    Het pakket moet naar het volgende adres gestuurd worden:

    7 For All Mankind Online Returns Department
    Bleckmann Nederland
    Hanzepoort 307575 DA Oldenzaal
    Nederland

  • PRODUCTEN EN BESCHIKBAARHEID

  • Hoe moet ik mijn 7 for all mankind-jeans wassen?/h3>

    Kijk op het etiket aan de binnenkant voor wasvoorschriften en de beste producten om te gebruiken voor jouw 7 For All Mankind. Raadpleeg voor meer informatie over hoe je denim moet behandelen het hieraan gewijde deel van onze website: Denim Care

  • Ik heb een product van jullie op ebay gekocht. Is het echt?

    Wij hebben veel klachten van klanten ontvangen over namaakproducten die zijn gekocht op Ebay (of andere veilingsites/websites). Om te voorkomen dat je een namaakproduct koopt, raden we je aan om alleen te kopen via onze website of erkende winkels.

  • Is er een maatgids?

    We willen niet dat je een product koopt dat je niet perfect past. Raadpleeg daarom onze maattabel voordat je een aankoop doet. In geval van twijfel kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.

  • Wat is de ‘squiggle'?

    De Squiggle (krul) is de naam die we gegeven hebben aan de decoratie op de achterzakken die een onderscheidend kenmerk is voor alle jeans van 7 For all Mankind. Een model zonder de squiggle wordt een 'clean pocket’ (jeans met kale zakken) genoemd.

  • NIEUWSBRIEF

  • Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ik heb geen kortingscode ontvangen. Hoe zit dat?

    Wij raden je aan om je spamfolder te checken. Als je je in het verleden al eens hebt aangemeld en vervolgens hebt afgemeld, krijg je niet opnieuw een kortingscode.

  • HWaarom werkt de kortingscode niet?

    De kortingscode is gedurende 30 dagen na ontvangst geldig en kan alleen gebruikt worden voor artikelen tegen de volle prijs; hij kan niet gecombineerd worden met andere kortingen of aanbiedingen. Kortingscodes gegeven door 7 For All Mankind US zijn alleen in de Verenigde Staten geldig.

  • Ik heb mijn kortingscode gebruikt, maar ik heb de artikelen geretourneerd. Kan ik een nieuwe kortingscode krijgen?

    Als je je aankoop hebt geretourneerd kan de gebruikte kortingscode niet opnieuw geactiveerd worden en kan er ook geen nieuwe code gegeven worden.

  • Wat is het verschil tussen aanmelding op de website (My account) en aanmelding voor de nieuwsbrief?

    1) Als je je aanmeldt op de website, kun je via ""My Account"" op elk moment je bestellingen beheren en controleren. Als je een account aanmaakt, ontvang je geen kortingscode.
    2) Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief, ontvang je een kortingscode voor je eerste aankoop en kun je altijd op de hoogte blijven van de initiatieven van 7 For All Mankind.

  • Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

    Als je je wilt afmelden, hoef je alleen maar onderaan de nieuwsbrief op “unsubscribe” te klikken. Als je een account hebt, kun je dit ook doen door hier te klikken.

  • KLANTENSERVICE

  • Hoe kan ik contact opnemen met de online klantenservice van 7 for all mankind?

    Klik op de link Mail ons, die onderaan elke pagina is opgenomen, vul het formulier en beschrijf je vraag aan ons. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.

  • Ik heb een probleem met een product dat ik een winkel heb gekocht wat moet ik doen?

    Als je een probleem ondervindt met een product dat je gekocht hebt in een van onze winkels bij een van onze erkende retailers, breng het product dan terug naar de winkel waar je het gekocht hebt voor hulp. Helaas kan onze klantenservice alleen hulp bieden voor producten die via onze Europese websites zijn aangeschaft.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    Maak je geen zorgen; we hebben de oplossing voor je. Klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" op de pagina “Mijn account” onder de knop "Aanmelden”. Hierdoor wordt een nieuw venster geopend waarin je wordt gevraag het e-mailadres in te voeren dat je bij je registratie hebt gebruikt. Nadat je het e-mailadres hebt ingevoerd ontvang je een nieuw, tijdelijk wachtwoord dat je nadat je bent ingelogd kunt wijzigen in het gedeelte “Mijn account”,

  • Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief wat moet ik doen?

    We zien je niet graag gaan! Als je de nieuwsbrief van 7 For All Mankind niet meer wilt ontvangen, kun je je afmelden door te klikken op de link onderaan de nieuwsbrief.

Wij Accepteren:
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amex
  • Discover
  • Diners Club International
  • Bancontact
  • ApplePay
  • GooglePay
Veilige Betaling Mit:
  • Secure payment