ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

Deze Algemene verkoopvoorwaarden (“Verkoopvoorwaarden”) zijn van toepassing op de aankoop en verzending van Goederen in Nederland en België via onze Website. Lees deze verkoopvoorwaarden zorgvuldig door voordat u een Bestelling plaatst. Door bij het plaatsen van een Bestelling via de Website te bevestigen dat u deze Verkoopvoorwaarden gelezen en geaccepteerd hebt, bevestigt u dat u onvoorwaardelijk akkoord gaat met deze Verkoopvoorwaarden. Voor meer informatie of indien u vragen hebt over deze Verkoopvoorwaarden, kunt u kijken op onze pagina met veelgestelde vragen. Als u hier geen antwoord vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de pagina Contact. In deze Verkoopvoorwaarden wordt onder "7 For All Mankind”, “7FAM”, “wij” en “ons” verstaan: Seven for all Mankind Netherlands BV Loire 192 2491 AM Den Haag, Nederland, ondernemingsnummer NL-BV. KVK-nummer 67966799, en wordt onder “u” de klant verstaan. De begrippen met een hoofdletter die in deze Gebruiksvoorwaarden worden gebruikt, hebben de betekenis die wordt omschreven in het gedeelte “Definities”. Deze Verkoopvoorwaarden vormen samen met uw Bestelbevestiging het contract tussen u en ons voor de levering van Goederen. Er zijn geen andere voorwaarden van toepassing. Het contract kan niet worden gewijzigd, tenzij wij onderling overeenkomen om dit schriftelijk of per e-mail te wijzigen.

  • 1. INFORMATIE MET BETREKKING TOT DE GOEDEREN

    Wij zullen ons redelijke inspanningen getroosten om ervoor te zorgen dat de informatie over Goederen accuraat en actueel is. Wij garanderen echter niet dat de beschrijving en/of prijs van de Goederen vrij van fouten zijn, of dat de Goederen altijd beschikbaar zijn wanneer u een Bestelling wilt plaatsen. U mag niet op het materiaal op onze Website vertrouwen als een verklaring of weergave van de feiten met betrekking tot de Goederen. Alle afbeeldingen, illustraties en beschrijvingen van Goederen zijn alleen ter informatie, en als u meer informatie over de Goederen nodig hebt, kunt u contact met ons opnemen via de pagina Contact. Wij behouden ons het recht voor om op elk moment en zonder kennisgeving de informatie over Goederen die op onze Website wordt weergegeven te wijzigen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, prijzen, beschrijvingen en beschikbaarheid van Goederen. Wijzigingen in de prijs, beschikbaarheid of beschrijving van Goederen hebben echter geen invloed op door u geplaatste Bestellingen die door ons reeds in overeenstemming met Artikel 2 geaccepteerd zijn. Het voorgaande heeft geen gevolgen voor uw wettelijke rechten.

  • 2. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

    Om een Bestelling te plaatsen moet u 18 jaar of ouder zijn. Om een Bestelling te plaatsen selecteert u de Goederen op de Website, de gewenste verzendmethode en, naar eigen goeddunken, eventuele optionele diensten, en klikt u vervolgens op de knop “NU KOPEN”. Voordat u de afrekenprocedure afrondt, wordt u verzocht een account aan te maken of zich aan te melden bij uw bestaande persoonlijke account. U kunt desgewenst afrekenen zonder een account, maar u moet wel de persoonlijke gegevens en betaalgegevens verstrekken die nodig zijn om de Bestelling te verwerken. Wij accepteren geen Bestellingen die worden geplaatst op een andere manier dan hierboven beschreven. Als u problemen ondervindt tijdens het plaatsen van een Bestelling of als u niet zeker weet of de Bestelling die u via de Website hebt geplaatst afgerond is, kunt u contact met ons opnemen via de contactgegevens op de paginaContact. Wanneer u een Bestelling plaatst, doet u ons een aanbod om de door u geselecteerde Goederen te kopen.

    Bestellingen zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en acceptatie door ons en wij kunnen uw Bestelling te allen tijde en naar eigen goeddunken weigeren, met inbegrip van, maar niet beperkt tot de volgende gevallen:

    You provided us with incorrect information, including without limitation, insufficient or incorrect payment details, incorrect billing information; insufficient or incorrect shipping address or fraudulent information There is an error on our Website relating to the Goods that you have ordered, for example an error relating to the price or description of the Goods as displayed on our Website. The Goods that you have ordered are no longer available through our Website. We believe that you are under the age of 18.

    We will not be liable to you or any third party for withdrawing any Goods from the Website, removing or editing any materials or content on the Website, refusing to process an Order or suspending any transaction after we started to process it.
    If we cannot accept your Order we will contact you by email or telephone as soon as possible but in any case no later than 30 (thirty) days from the date of your Order. If we cannot accept or perform your Order because the Goods are no longer available, or because of an error in the prices and/or other information about the Goods for which you have placed an Order, we will contact you and suggest alternative products that you might wish to purchase. If you do not accept our suggestions then we will cancel your Order in relation to those Goods we cannot supply and refund to you any money that you have paid to us in respect of those Goods.
    If you have placed the Order through the Website you will receive an e-mail confirming receipt of your Order, containing the relevant details of your Order (such as quantities, price, shipping terms). Please note that this e-mail does NOT constitute an acceptance of your Order. Unless you cancel your Order, your Order will be accepted and the contract between us and you will be concluded only when we dispatch the Goods. At such time you will receive an Order Shipment Confirmation e-mail informing you that we have dispatched all, or a part, of the Goods covered by your Order.
    Orders can be cancelled at any time before being processed by us. If you wish to modify or cancel your Order please contact us via our Contact Us page. We will not accept order cancellations made in any way other than that listed above. Once your Order has been processed you may only exercise your right of withdrawal according to the procedure under Clause 8 below.

  • 3. WAT GEBEURT ER ALS GOEDEREN NIET BESCHIKBAAR ZIJN?

    Wij getroosten ons redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat de informatie over de Goederen die op onze Website wordt weergegeven altijd accuraat is. Wanneer u een Bestelling plaatst, kunnen bepaalde Goederen echter helaas niet op voorraad zijn, vooral als we op het moment dat u de Bestelling plaatst weinig voorraad hebben. Als wij niet in staat zijn om u de bestelde Goederen binnen 14 dagen na de datum van uw Bestelling te leveren, nemen wij contact met u op en vragen u of u wilt dat uw Bestelling geheel of gedeeltelijk wordt geannuleerd. In dit geval betalen wij u de kosten terug van de Goederen die opgenomen zijn in de geannuleerde Bestelling. Als wij geen reactie ontvangen op onze e-mail, zullen we u een herinnering sturen. Als u vervolgens niet binnen 3 dagen reageert, annuleren wij uw volledige Bestelling en betalen u de kosten van de Goederen terug. Niets in deze voorwaarden is van invloed op uw wettelijke rechten met betrekking tot gebrekkige of onjuist beschreven goederen. Voor nadere informatie over uw wettelijke rechten kunt u contact opnemen met de plaatselijke overheid, de Consumentenbond, een juridisch loket of een gelijksoortige instantie.

  • 4. ONS PRIJSBELEID

    De prijzen van de Goederen staan vermeld op onze Website en worden bevestigd in de automatische e-mail met Bestelbevestiging die u ontvangt zodra u uw bestelling hebt geplaatst.
    Voor uw Bestelling kunnen verzendkosten in rekening worden gebracht, zoals op onze Website aangegeven op het moment dat u uw Bestelling plaatst. De verzendkosten zijn afhankelijk van de waarde van uw Bestelling en de gewenste verzendmethode. Ga naar onze pagina Verzending en retouren voor onze verzendvoorwaarden.
    Wij behouden ons het recht voor om de prijs van onze Goederen op onze Website te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Wijzigingen in de prijs van Goederen hebben geen invloed op uw Bestelling als we deze Bestelling al hebben geaccepteerd en u via e-mail een bevestiging hebben gestuurd.
    Als we een fout vinden in de prijs van de Goederen die u hebt besteld, stellen we u zo snel mogelijk per e-mail of telefonisch hiervan op de hoogte en bieden we u de mogelijkheid uw Bestelling opnieuw te bevestigen tegen de juiste prijs of uw Bestelling te annuleren. Als u de Bestelling annuleert, betalen of boeken we het bedrag van de Bestelling aan u terug.

  • 5. HOE KAN IK BETALEN?

    Wij accepteren de meeste betaalpassen, waaronder Maestro, Visa, Visa Debit, MasterCard en American Express. Wij accepteren ook betalingen via PayPal. U dient te betalen in de valuta die vermeld is in uw Bestelling voordat u deze plaatst. Als u betaalt met een creditcard of betaalpas, moet u bij het plaatsen van uw Bestelling uw kaartgegevens opgeven. Op het moment dat u de Bestelling plaatst, wordt de totale waarde van uw Bestelling afgeschreven op uw creditcard of betaalpas. Wij zullen uw Bestelling niet accepteren en de Goederen niet aan u leveren, totdat de uitgever van uw creditcard of betaalpas het gebruik van uw kaart voor de betaling van de bestelde Goederen heeft goedgekeurd. Als we deze autorisatie niet verkrijgen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen. Wij behouden ons het recht voor om de identiteit van de houder van de creditcard of betaalpas te controleren door hiervoor benodigde documenten op te vragen.
    Wij getroosten ons alle redelijke inspanningen om onze Website veilig te houden en fraude te voorkomen. Alle creditcard- en betaalpastransacties op deze Website worden verwerkt door “Ingenico ePayments”, een veilige online gateway die verantwoordelijk is voor de automatische verwerking in een beveiligde omgeving van de informatie met betrekking tot uw betaalgegevens. Houd er rekening mee dat wij op elk moment en naar eigen goeddunken verzending naar bepaalde Landen of locaties waarvan we denken dat ze een hoog frauderisico vormen, kunnen beperken.
    Als u betaalt via PayPal, wordt u gevraagd om u met uw e-mailadres en wachtwoord aan te melden bij PayPal om de bestelling te bevestigen. Als u geen PayPal-account hebt, kunt u wel maximaal 10 keer met PayPal betalen, en wordt u gevraagd om uw persoonlijke gegevens en uw creditcardgegevens in te voeren. Uw Goederen worden geleverd nadat uw betaling is verwerkt. Als wij binnen 14 dagen na de datum van uw Bestelling geen goedgekeurde betaling van het betreffende bedrag ontvangen, wordt uw Bestelling geannuleerd.
    Wij versturen de Goederen naar het bezorgadres dat in de Bestelbevestiging staat. We kunnen documenten echter alleen via e-mail sturen naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven bij het plaatsen van de Bestelling.

  • 6. WANNEER WORDEN DE GOEDEREN GELEVERD?

    Goederen die via deze Website worden besteld, worden alleen bezorgd in Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje, Portugal, Slovenië, Oostenrijk, Finland, Letland, Italië, België en het Verenigd Koninkrijk (inclusief Noord-Ierland en Isle of Man). Voor uw Bestelling kunnen verzendkosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg hiervoor onze verzendvoorwaarden op de pagina Verzending en retouren. Na levering van onze Goederen aan onze vervoerder sturen we u een e-mail met Bevestiging van de verzending van de Bestelling.
    Wij leveren geen Goederen tenzij of totdat een volledige betaling hiervoor is ontvangen. Wij getroosten ons alle redelijke inspanningen om de Goederen te bezorgen binnen de levertijd die in onze Verzendvoorwaarden is vermeld. Elke door ons opgegeven bezorgdatum of -tijd is echter alleen onze beste schatting en wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of schade als gevolg van mogelijke vertraging van de levering.
    Als er op het opgegeven bezorgadres niemand aanwezig is om de Goederen in ontvangst te nemen, laat de vervoerder een niet-thuisbriefje achter. Het eigendom en het risico op verlies van uw Goederen gaat op het moment van levering op u over.

  • 7. HOE KAN IK GOEDEREN RETOUR ZENDEN?

    Wij hopen dat u blij bent met uw aankoop van 7 For All Mankind, maar wij begrijpen het als u een of alle artikelen wilt retourneren. In geval van foutief geleverde Goederen, Goederen die onvolledig, beschadigd of gebrekkig zijn, of als u van gedachten bent veranderd, kunt u de Goederen retour zenden door de procedure te volgen die beschreven is op onze pagina Verzending en retouren.

  • 8. UW HERROEPINGSRECHT

    Als u de bestelde Goederen hebt ontvangen en niet tevreden bent met een of meerdere van deze artikelen, of van gedachten bent veranderd over uw aankoop nadat we u de e-mail met uw Bestelbevestiging hebben gestuurd, kunt u zonder boete en zonder opgave van reden uw herroepingsrecht uitoefenen en binnen 14 dagen na levering van de Goederen om terugbetaling verzoeken, op voorwaarde dat u de Goederen aan ons retourneert volgens de procedure die is beschreven onder ‘Een artikel retour sturen’ op onze pagina Verzending en retouren.

    Houd er rekening mee dat zolang de Goederen in uw bezit zijn, u verplicht bent ervoor te zorgen dat de Goederen veilig en in goede staat worden gehouden.

  • 9. ONZE AANSPRAKELIJKHEID JEGENS U

    Deze Verkoopvoorwaarden beschrijven de volledige verplichtingen en aansprakelijkheid met betrekking tot de levering van de Goederen. Behoudens zoals in dit artikel beschreven, verstrekken wij geen garanties, voorwaarden of andere bedingen die voor ons bindend zijn met betrekking tot de levering, niet-levering of vertraging in de levering van de Goederen.
    Elke garantie, voorwaarde of ander beding die of dat voortvloeit uit of verband houdt met de levering van Goederen, en die of dat anderszins geïmpliceerd zou kunnen worden door of opgenomen kan zijn in het contract op grond van de wet, gewoonterecht, regelgeving die van toepassing is in het Land waar u gevestigd bent of waar u de Goederen hebt gekocht, wordt hierbij, voor zover wettelijk toegestaan, uitdrukkelijk uitgesloten.

    In het bijzonder zijn wij niet verantwoordelijk voor:

    Any loss of profit, loss of income, loss of business, loss of revenue or loss of goodwill. Any loss or damage which was not a reasonably foreseeable result of either our breach of contract or our breach of our legal duty of care. Loss or damage is "reasonably foreseeable" if, at the time that we and you entered into a contract, such loss was either contemplated (or should reasonably have been contemplated) by us and you or you notified us that the loss may occur if we breached the contract or our legal duty of care.

    Without prejudice to the foregoing, nothing in these Terms of Sale shall limit or exclude our liability (i) for death or personal injury caused by our negligence or (ii) for fraud or (iii) any breach of the obligations implied by applicable compulsory national laws as to title or (iv) any liability which cannot be excluded by applicable law.
    Nothing in these Terms of Sale shall affect your statutory rights as a consumer, or your right of withdrawal as per Clause 8 above.

  • 10. HOE WORDEN UW PERSOONSGEGEVENS VERWERKT?

    Door het plaatsen van uw Bestelling gaat u ermee akkoord en begrijpt u dat wij gegevens die verzameld worden wanneer u een account aangemaakt hebt op de Website mogen opslaan, verwerken en gebruiken ten behoeve van het verwerken van uw Bestelling. Wij verwerken uw gegevens in overeenstemming met het Privacybeleid van 7FAM, dat u kunt inzien op Privacybeleid.

  • 11. GEBRUIK VAN DE WEBSITE

    Op het gebruik van deze Website zijn ook de Gebruiksvoorwaarden van toepassing die u kunt raadplegen in het deel Wettelijke kennisgevingen.

  • 12. INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN

    Het handelsmerk van 7 FOR ALL MANKIND en alle handelsmerken, al dan niet figuratief, en alle andere, al dan niet geregistreerde merken, illustraties, afbeeldingen en het logo die op onze producten, accessoires en verpakkingen staan, zijn en blijven het exclusieve eigendom van Seven for All Mankind International SAGL, Via Penate 4, 6850 Mendrisio, Zwitserland, en haar gelieerde ondernemingen. Elke gehele of gedeeltelijke reproductie of wijziging of geheel of gedeeltelijk gebruik van deze merken, illustraties, afbeeldingen en het logo, om welke reden en in welk medium dan ook, is zonder onze uitdrukkelijke en voorafgaande toestemming strikt verboden, en zal leiden tot rechtsvervolging.

  • 13. OMSTANDIGHEDEN WAAROVER WIJ GEEN CONTROLE HEBBEN

    Wij stellen alles in het werk om onze verplichtingen uit hoofde van deze Verkoopvoorwaarden na te komen. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertraging in de nakoming of niet-nakoming als deze wordt veroorzaakt door omstandigheden waarover wij redelijkerwijs geen controle hebben, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, een natuurramp, explosie, overstroming, brand of een ongeval, oorlog of binnenlandse onlusten, staking, collectieve acties of werkonderbrekingen, elke vorm van overheidsoptreden, niet-nakoming door onze leverancier(s), het door u niet opgeven van een juist bezorgadres of niet informeren over een wijziging van adres, of het door u niet uitvoeren van de betaling. Wij zullen u zo snel mogelijk na het optreden van een dergelijke onvoorziene gebeurtenis hiervan op de hoogte stellen en wij zullen onze verplichtingen zo snel mogelijk nakomen. Als een dergelijke onderbreking langer dan 2 weken duurt, hebt u het recht de Bestelling te annuleren en wordt een restitutie verleend in overeenstemming met Artikel 8 van deze Verkoopvoorwaarden.

  • 14. TOEPASSELIJK RECHT

    Op deze Verkoopvoorwaarden is het recht van Zwitserland van toepassing, met uitsluiting van het Verdrag der Verenigde Naties inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken.

  • 15. WEDERVERKOOP/HERDISTRIBUTIE VAN ONZE GOEDEREN

    Wij bewaken de kwaliteit van de Goederen die wij aan onze Klanten aanbieden voortdurend om constante klanttevredenheid te garanderen. Onze Goederen worden alleen gedistribueerd in onze eigen winkels en de winkels van onze erkende wederverkopers. U mag zich niet ten onrechte voordoen als een erkende wederverkoper of als iemand die toestemming heeft om onze Goederen door te verkopen. Wij behouden ons het recht voor om uw bestelling te weigeren als wij vermoeden dat u van plan bent om onze Goederen door te verkopen.

  • 16. CONTACT

    Als u vragen hebt over deze Verkoopvoorwaarden, onze Goederen of uw Bestelling, kunt u contact met ons opnemen via de pagina Contact.

  • 17. ALGEMENE BEPALINGEN

    Het door u of ons niet afdwingen van een bepaling van deze Verkoopvoorwaarden vormt geen verklaring van afstand van deze bepaling. Dit zal op geen enkele manier afbreuk doen aan het recht om deze bepaling op een later tijdstip af te dwingen.

  • 18. DEFINITIES

    In deze Verkoopvoorwaarden hebben de volgende termen de volgende betekenis: Contract: het contract tussen u en ons voor de verkoop en aankoop van Goederen, bestaande uit uw Bestelling, onze Bestelbevestiging van uw Bestelling en deze Verkoopvoorwaarden. Goederen:de producten die wij van tijd tot tijd op onze Website verkopen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, jeansartikelen, sportartikelen, met inbegrip van kleding, tassen, handtassen en accessoires. Bestelling:een bestelling van Goederen die geplaatst wordt in overeenstemming met deze Verkoopvoorwaarden. Bestelbevestiging: de e-mail met de bestelbevestiging die door ons aan u wordt verzonden en waarin wordt aangegeven dat uw Bestelling is geaccepteerd op het moment dat de Goederen worden verzonden en met de relevante gegevens van uw bestelde Goederen. Verkoopvoorwaarden: deze algemene verkoopvoorwaarden. Website: de website https://www.7forallmankind.nl U of uwbetekent u, de klantWij, ons/onze of ons: Seven for all Mankind Netherlands BV, Loire 192 2491 AM Den Haag, Nederland met ondernemingsnummer NL-BV. KVK-nummer 67966799.

     

 

VERZENDBELEID

WAAR EN WANNEER LEVEREN WIJ?

Goederen die via deze Website worden besteld, worden alleen bezorgd in Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje, Portugal, Slovenië, Oostenrijk, Finland, Letland, Italië, België en het Verenigd Koninkrijk (inclusief Noord-Ierland en Isle of Man).
Let op: wij verzenden momenteel niet naar:

  • Britse overzeese gebiedsdelen, de Kanaaleilanden, Gibraltar en de postkantoren van de Britse strijdkrachten (BFPO’s);
  • Livigno, Vaticaanstad en de Republiek San Marino;
  • Nederlandse overzeese gebieden;
  • Ceuta & Melilla, Andorra, Gibraltar, de Canarische Eilanden en Balearen;
  • Postbussen.

Alle goederen worden verzonden vanuit ons magazijn in Oldenzaal, Nederland.
Alle bestellingen die vóór 12:00 CET worden geplaatst, worden dezelfde dag meegegeven aan onze bezorgdienst en binnen ongeveer 2-4 werkdagen bezorgd.
Bezorging vindt plaats via een standaard koeriersdienst en tijdens normale kantooruren van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).
Als u kiest voor expresbestelling, worden bestellingen die maandag tot en met vrijdag vóór 12:00 CET worden geplaatst, de volgende dag bezorgd.
Bestellingen die na dit tijdstip worden geplaatst, worden binnen twee werkdagen bezorgd. Bestellingen die worden geplaatst op vrijdag vóór 12:00 CET, worden de volgende werkdag bezorgd.

Let op:

  • Hoewel we ernaar streven om binnen de hierboven genoemde levertijden te bezorgen, kunnen de leverdata niet worden gegarandeerd omdat zendingen door derden worden afgehandeld.
  • De sluitingstijden voor bestellingen worden uitsluitend verstrekt als richtsnoer en houden geen rekening met mogelijke vertragingen als gevolg van problemen met betalingsautorisatie.
  • Bestellingen worden verwerkt in overeenstemming met de Algemene verkoopvoorwaarden.
  • Zodra uw bestelling is geplaatst, kan het opgegeven bezorgadres niet meer worden aangepast.

VERZENDKOSTEN

Voor uw bestelling worden doorgaans verzendkosten in rekening gebracht op basis van de waarde van uw bestelling en het soort verzending.

BELASTINGEN EN HEFFINGEN

Belastingen en heffingen worden berekend op basis van de verzendbestemming en gespecificeerd op de afrekenpagina en in de Bestelbevestiging.

GRATIS VERZENDING

Wij bieden momenteel GRATIS verzending aan voor alle bestellingen naar het Verenigd Koninkrijk. Deze aanbieding geldt voor een beperkte tijd.

 

RETOURBELEID

In dit Retourbeleid wordt onder 7 For All Mankind”, “7FAM”, “wij” en “ons” verstaan: Seven for All Mankind Netherlands BV, met statutaire zetel te Los Angelesstraat 4, 2548JC 's-Gravenhage, Nederland, ondernemingsnummer: NL-BV. KVK-nummer 67966799, en wordt onder “u” de klant verstaan.
In dit Retourbeleid hebben de hierin gebruikte termen met een hoofdletter de betekenis zoals bedoeld in het deel "Definities” van de Algemene Verkoopvoorwaarden van 7 For All Mankind, dat van toepassing is op dit Retourbeleid.

Dit Retourbeleid is van toepassing op alle artikelen die via de Website worden gekocht en worden verzonden naar Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje, Portugal, Slovenië, Oostenrijk, Finland, Letland, Italië, België en het Verenigd Koninkrijk (inclusief Noord-Ierland en Isle of Man).
Houd er rekening mee dat wij geen retourzendingen accepteren van producten die niet op de Website zijn gekocht.

Wij hopen dat u blij bent met uw aankoop van 7 For All Mankind, maar wij begrijpen het als u een of alle artikelen wilt retourneren. In geval van foutief geleverde Goederen, Goederen die onvolledig, beschadigd of gebrekkig zijn, of als u van gedachten bent veranderd, kunt u de Goederen binnen de aangegeven termijn retour zenden door de onderstaande procedure te volgen.

Alle goederen moeten worden teruggestuurd naar ons magazijn in Oldenzaal, Nederland.

REDENEN VOOR RETOURZENDING

  • Als u van gedachten bent veranderd en uw Goederen wilt retourneren, hebt u 14 kalenderdagen vanaf de levering van de Goederen om deze aan ons terug te sturen. In dit geval zullen we u volledige restitutie verlenen, inclusief eventuele verzendkosten die u op het moment van uw Bestelling hebt betaald. Om aan de deadline voor het herroepingsrecht te voldoen, is het voldoende dat u ons op de hoogte stelt van uw besluit om uw bestelling te herroepen door de onderstaande instructies te volgen.
  • Retourzendingen van onjuist beschreven goederen (met betrekking tot onjuiste beschrijvingen die duidelijk en makkelijk op te merken zijn, zoals de kleur van het product, moeten binnen 14 dagen na bezorging van uw bestelling worden gedaan. Retourzendingen buiten deze termijn worden alleen naar ons eigen goeddunken geaccepteerd.
  • Gebrekkige goederen: Goederen worden aangemerkt als gebrekkig als ze beschadigd worden ontvangen of als binnen 2 jaar na aankoop een productiefout optreedt. Artikelen die zijn beschadigd als gevolg van slijtage worden niet als gebrekkig beschouwd.

HOE ZEND IK GOEDEREN RETOUR?

U kunt Goederen eenvoudig terugsturen door de onderstaande stappen te volgen:

  • i. Laat ons binnen de voornoemde 14 dagen na levering weten dat u het Contract wilt annuleren, schriftelijk middels een overhandigde of aangetekende brief, per e-mail of telefonisch, op voorwaarde dat u indien u ons per e-mail of telefonisch informeert, u uw beslissing bevestigt per aangetekende brief met ontvangstbevestiging, gericht aan het volgende adres:

    7FAM - Bleckmann UK Ltd
    Magna Park North 1 - Vulcan Westland Way Magna Park
    Lutterworth, LE17 4JH
    Verenigd Koninkrijk Belangrijke opmerking: Voor retourzendingen vanuit het Verenigd Koninkrijk is het verplicht om uw bestelnummer in het pakket op te nemen.
  • ii. Vul het retourgedeelte op de pakbon in (die in het pakket met de Goederen zit), en geef aan welke goederen u retour zendt, en de reden van de retourzending. Als u de bij de Goederen verstrekte pakbon niet meer heeft, neem dan contact met ons op. Als u de Goederen als geschenk hebt ontvangen, moet u een e-mailadres opgeven of kunnen de Goederen door de oorspronkelijke koper worden geretourneerd.

Controleer voordat u Goederen aan ons terugstuurt of:

  • U de pakbon zoals hierboven aangegeven hebt ingevuld.
  • U alle accessoires en ander verstrekt materiaal hebt bijgevoegd, tenzij anders aangegeven is.
  • U alle oorspronkelijk geleverde verpakkingen hebt gebruikt.
  • U uw Bestelbevestiging of een ander aankoopbewijs hebt bijgevoegd (tenzij u een geschenk retourneert).
  • Het retouradres zoals op de pakbon aangegeven duidelijk zichtbaar is op de buitenkant van het pakket.
  • Het pakket goed is afgesloten.

Het is uw verantwoordelijkheid om een bewijs te verkrijgen dat de Goederen retour zijn gezonden, door de artikelen terug te sturen per aangetekende post of op een andere manier met bewijs van de verzend- en bezorgdatum. Wij raden u aan om de Goederen retour te zenden op een manier die u in staat stelt om de zending te volgen en met verzekering van de waarde van de Goederen. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor Goederen die tijdens de verzending aan ons beschadigd raken of verloren gaan.

U ontvangt een e-mail zodra uw retourzending is ontvangen en verwerkt. Als u de Goederen als geschenk hebt ontvangen, zullen we contact met u opnemen via het e-mailadres dat op het moment van retourzending is opgegeven, en als geen e-mailadres is opgegeven, wordt een kennisgeving aan de oorspronkelijke koper verstuurd.

U ontvangt een e-mail zodra uw retourzending is ontvangen en verwerkt. Als u de Goederen als geschenk hebt ontvangen, zullen we contact met u opnemen via het e-mailadres dat op het moment van retourzending is opgegeven, en als geen e-mailadres is opgegeven, wordt een kennisgeving aan de oorspronkelijke koper verstuurd.

Zodra wij de goederen ontvangen, zullen wij:

  • De door u geretourneerde Goederen onderzoeken om te verifiëren of ze gebrekkig of beschadigd zijn of niet overeenkomen met de beschrijving van de Goederen op de Website;
  • Indien de Goederen gebrekkig of beschadigd zijn of niet overeenkomen met de beschrijving van de Goederen op de Website, zullen wij, naar uw keuze: (i) of (ii) de voor de Goederen betaalde prijs (en de oorspronkelijke verzendkosten) terugbetalen. Behalve wanneer u om reparatie of vervanging van de Goederen hebt verzocht en wij daartoe niet in staat zijn, betalen wij de voor de Goederen betaalde prijs (en de oorspronkelijke verzendkosten) terug.
  • De retour van de Goederen, inclusief eventuele verzendkosten, crediteren (op voorwaarde dat u ons voldoende bewijs stuurt van de kosten die daadwerkelijk zijn gemaakt voor het terugsturen van de Goederen; indien dit bewijs niet wordt geleverd, betalen wij u de geschatte kosten voor retourzending terug) op de betaalkaart die u hebt gebruikt voor betaling van de Goederen, of de gebrekkige of beschadigde Goederen repareren of vervangen binnen 14 (veertien) dagen na de datum waarop u ons hebt geïnformeerd over uw besluit om de Goederen te retourneren.

INDIEN DE GOEDEREN DIE U HEBT GERETOURNEERD NAAR ONZE MENING NIET GEBREKKIG OF BESCHADIGD ZIJN EN NAAR BEHOREN OVEREENKOMEN MET DE BESCHRIJVING OP ONZE WEBSITE, OF ALS ZE NIET TERUGGESTUURD ZIJN IN OVEREENSTEMMING MET UW RECHT OM UW BESTELLING TE ANNULEREN OP GROND VAN VOORSCHRIFTEN VOOR VERKOOP OP AFSTAND OF BINNEN DE BETREFFENDE RETOURTERMIJN VANAF ONTVANGST VAN DE BESTELLING, HEBT U GEEN RECHT OP TERUGBETALING EN ZULLEN WIJ DE GOEDEREN AAN U TERUGSTUREN..

RUILEN VAN PRODUCTEN
Helaas kunnen wij momenteel niet aanbieden om producten van uw Bestelling te ruilen. Als u een ander product of een andere maat wilt ontvangen, kunt u uw bestelling aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het door u gewenste product. Wij kunnen geen verzendkosten terugbetalen.

RETOURZENDING VAN GESCHENKEN
Als u een artikel als geschenk hebt ontvangen, kunt u dit aan ons retourneren volgens de hierboven beschreven procedure voor Retourzendingen. Zorg ervoor dat u uw e-mailadres op de pakbon vermeldt als u een geschenk retourneert, anders wordt de kennisgeving over uw retourzending naar de oorspronkelijke koper verzonden. Houd er rekening mee dat eventuele restitutie zal worden gecrediteerd op de kaart of via de betaalwijze die bij het plaatsen van de bestelling is gebruikt.

HOUD BIJ HET RETOUR ZENDEN VAN GOEDEREN REKENING MET HET VOLGENDE

Alle artikelen worden gecontroleerd op kwaliteit en op gebreken of productiefouten voordat ze naar u worden verzonden. Als u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Stuur alle artikelen van een bestelling die u wilt retourneren in dezelfde zending om ervoor te zorgen dat uw retourzending zo snel mogelijk wordt verwerkt. Artikelen moeten in hun oorspronkelijke verpakking worden teruggestuurd en u moet ervoor zorgen dat ze tijdens het transport afdoende worden beschermd. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor Goederen die tijdens retourzending aan ons beschadigd raken of verloren gaan.

Wij Accepteren:
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amex
  • Discover
  • Diners Club International
  • Bancontact
  • ApplePay
  • GooglePay
Veilige Betaling Mit:
  • Secure payment