GRATIS VERZENDING & RETOUR

Veelgestelde vragen (FAQ's)

HEB JE NOG VRAGEN?

Nog steeds problemen?

Gebruik het contactformulier en we helpen u binnen 1 werkdag.

    RETOURNEREN EN TERUGBETALING

  • KAN IK EEN BESTELLING DIE IK ONLINE HEB GEPLAATST IN EEN VERKOOPPUNT VAN 7 FOR ALL MANKIND RETOURNEREN?

    Het spijt ons, maar we kunnen in de 7 For All Mankind verkooppunten geen retourartikelen aannemen die online zijn besteld. We verzoeken je de instructies die je in het deel retourbeleid vindt, te volgen.

  • KAN IK HET DOOR MIJ GEKOCHTE ARTIKEL RUILEN

    Helaas zijn we momenteel niet in staat om je andere artikelen ter vervanging aan te bieden. Als je een ander product of een andere maat van hetzelfde product wilt ontvangen, verzoeken we je de bestelde artikelen te retourneren om terugbetaling te krijgen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GELEVERDE ARTIKELEN NIET OVERSTEMMEN MET MIJN BESTELLING?

    Als de artikelen die je hebt besteld niet overeenstemmen met de artikelen die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld verkeerde kleur of model), heb je 30 dagen de tijd om ze te retourneren door de instructies van ons retourbeleid te volgen.
    *Tijdens de kerstperiode hebben we een uitbreiding van ons retourbeleid: alle bestellingen die na 1 december zijn geplaatst, kunnen t/m 31 januari 2018 worden geretourneerd.

  • IK HEB MIJN RETOURLABEL VERLOREN, WAT MOET IK DOEN?

    Maak je niet druk, je kunt een nieuw retourlabel aanmaken via deze link: http://returns.bleckmann.com/?Customer=7FAM&Mode=1.
    Vul de velden in, druk het aangemaakte label af en bevestig het op het pakket.
    Als je hierbij problemen ondervindt, kun je contact opnemen met onze klantenservice en sturen wij je een nieuw label.
    We wijzen je erop dat als je de artikelen via een andere koeriersdienst dan die van ons wilt retourneren, de kosten hiervan voor jouw rekening zijn. Ook zal bij het gebruik van een andere koerier 7 For All Mankind niet aansprakelijk zijn voor eventuele vertraging in de verzending of het verloren gaan van pakketten.
    Stuur je artikelen via een traceerbare koeriersdienst naar ons magazijn op het volgende adres:

    7 For All Mankind Online Returns Department
    Bleckmann Netherlands
    7575 AX Oldenzaal
    Nederland.

    De verwerking van de retourzending kan tot 8 werkdagen vanaf de bevestiging van ontvangst van de geretourneerde goederen duren, oftewel vanaf het moment waarop de goederen in ons magazijn aankomen: pas op dat moment nemen wij kennis van het feit dat jij de goederen wilt retourneren.
    Ook moet je er rekening mee houden dat vanaf het moment waarop jij de goederen verstuurt er tot 4 werkdagen voorbij kunnen gaan voordat wij ze ontvangen. De terugbetaling vindt op dezelfde wijze plaats die voor de aankoop van het artikel is gebruikt en het bedrag zal op je rekening verschijnen afhankelijk van de tijden die door jouw bank/financiële instelling zijn bepaald.

  • DE VERZENDKOSTEN ZIJN ME NIET TERUGBETAALD, WAT MOET IK DOEN?

    Wanneer een bestelling wordt geretourneerd, betalen wij uitsluitend de prijs die jij voor de artikelen hebt betaald terug en niet het bedrag dat je hebt uitgegeven voor onze EXPRESS verzenddienst, tenzij de hele bestelling fouten of onjuiste maten of producten bevat.

  • IN HOEVEEL TIJD ONTVANG IK TERUGBETALING NA EEN RETOUR?

    De terugbetaling vindt binnen 8 werkdagen plaats vanaf het moment waarop je pakket in ons magazijn in Oldenzaal, Nederland, aankomt. We vragen je er bovendien rekening mee te houden dat er vanaf het moment waarop jij het pakket via Bpost verzendt, er 4 werkdagen voorbij kunnen gaan voordat het in ons magazijn aankomt.
    Het bedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch overgemaakt op de rekening die is gekoppeld aan de kaart die je op het moment van bestelling hebt gebruikt. We wijzen erop dat als je gebruik hebt gemaakt van onze EXPRESS verzenddienst, dit niet zal worden vergoed. De tijden van terugbetaling op je rekening kunnen variëren afhankelijk van de door jouw bank/financiële instelling bepaalde tijden.

  • PROBLEMEN MET DE BESTELLING

  • KAN IK NADAT DE BESTELLING IS BEVESTIGD DEZE NOG WIJZIGEN OF ANNULEREN?

    Je kunt iedere bestelling van een artikel in je winkelmand wijzigen of annuleren totdat je de betaling hebt bevestigd. Nadat betaling is verricht, is het niet langer mogelijk om de bestelling te veranderen of te annuleren.

  • WAT GEBEURT ER ALS IK VAN GEDACHTEN VERANDER OF ALS IK EEN VERKEERDE MAAT/PRODUCT HEB BESTELD?

    Wij hopen natuurlijk dat je altijd tevreden ben over de 7 For All Mankind producten. Niettemin hebben we er begrip voor als je één of alle artikelen wilt retourneren naar aanleiding van een onjuiste of onvolledige levering, beschadigde of defecte goederen of gewoon omdat je van gedachten bent veranderd. Volg de instructies die je op de pagina "Retours" vindt en zorg ervoor het artikel intact en in perfecte staat (tenzij het een defect product betreft) en in de oorspronkelijke verpakking te retourneren.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GOEDEREN BESCHADIGD OF DEFECT ZIJN?

    Als je de bestelde goederen beschadigd of defect ontvangt, wordt je verzocht onmiddellijk contact met ons op te nemen. Onze producten beschikken over een volledige garantie van 1 jaar indien ze defecten tonen. In dit geval dien je de in ons retourbeleid bevatte procedure te volgen, die alleen geldig is voor de artikelen besteld op http://www.7forallmankind.be/be_nl/. Als je daarentegen een artikel in een verkooppunt hebt gekocht, raden we je aan je tot deze winkel te wenden, omdat we geen ondersteuning bieden voor aankopen die in onze verkooppunten zijn verricht.

  • HET NIEUWE PRODUCT DAT IK HEB GEKOCHT ZIET ER GEKREUKT OF VERSLETEN UIT

    Veel van onze jeans hebben behandelingen ondergaan om ze er verouderd of versleten uit te laten zien en kunnen daarom slijtplekken, scheuren of kreuklijnen vertonen die hun dat unieke aanzien geven dat kenmerkend is voor onze producten: daarom is het mogelijk dat producten met hetzelfde model en dezelfde code onderling iets verschillen. Als je niet zeker weet of het door jou gekochte product werkelijk beschadigd of defect is, raden wij je aan het met de foto's op onze website te vergelijken. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GELEVERDE ARTIKELEN NIET OVERSTEMMEN MET MIJN BESTELLING?

    Als de artikelen die je hebt besteld niet overeenstemmen met de artikelen die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld verkeerde kleur of model), heb je 30 dagen de tijd om ze te retourneren door de instructies van ons retourbeleid te volgen.
    *Tijdens de kerstperiode hebben we een uitbreiding van ons retourbeleid: alle bestellingen die na 1 december zijn geplaatst, kunnen t/m 31 januari 2018 worden geretourneerd.

  • BETALINGEN EN GEBRUIK VAN PROMOCODES

  • WANNEER WORDT DE BETALING VAN DE BESTELLING AFGESCHREVEN?

    De betaling vindt plaats op het moment waarop jij de gegevens voor de door jou gekozen betaalmethode invoert en op "doorgaan" drukt: vanaf dit moment kun je je bestelling als voltooid beschouwen.

  • HOE KAN IK MIJN BESTELLING BIJ JULLIE ONLINE WINKEL IN NEDERLAND BETALEN?

    Wij accepteren Visa Online, Visa Debit, Mastercard Online, Mastercard Debit, Discover, Diners Club, American Express, Sofort en Paypal

  • KUNNEN JULLIE ME MEER INFORMATIE OVER BETALINGEN MET PAYPAL GEVEN?

    Als je via Paypal betaalt, wordt je gevraagd om met je e-mailadres en wachtwoord op je account in te loggen om de betaling te bevestigen.

  • IK HEB EEN PROMOTIECODE, HOE KAN IK DIE GEBRUIKEN?

    Het gebruik van een promotiecode is heel eenvoudig! Je moet er allereerst voor zorgen dat je de promotiecode precies zo invoert als je hem hebt ontvangen. Type of plak de promotiecode op het moment van uitchecken in het deel PROMOTIECODE; hierna kun je hem niet meer toevoegen. Je kunt per bestelling slechts één promotiecode gebruiken.

  • IS HET VEILIG OM ONLINE BESTELLINGEN TE PLAATSEN?

    Wij gebruiken één van de veiligste online-systemen die op de markt beschikbaar zijn en zetten ons voortdurend in voor de verbetering van de software, om een maximale veiligheid en de beste koopervaring te kunnen waarborgen. Al lange tijd zijn we lid van COMODO, toezichthouder op online verkoop wereldwijd, die de beste standaarden van de sector bevordert en gecontroleerde en betrouwbare online transacties waarborgt.

  • LEVERING

  • VAN WAARUIT WORDT MIJN BESTELLING VERSTUURD?

    Je bestelling wordt vanuit ons magazijn in Oldenzaal - Nederland, verzonden. Alle retourzendingen moeten worden teruggestuurd aan Bleckmann 7575 AX Oldenzaal, Nederland.

  • HOE KAN IK DE STAAT VAN MIJN BESTELLING CONTROLEREN?

    Nadat de goederen zijn verzonden sturen wij je een bevestigings-e-mail, die een link met het trackingnummer bevat, waarmee je de staat van je bestelling controleert. Je kunt op het trackingnummer klikken of het rechtstreeks op de website van de betreffende koerier invoeren. We raden je aan om de e-mail met de gegevens van de bestelling en verzending te bewaren totdat je de goederen ontvangt. Als je de bevestigings-e-mail kwijtraakt of niet ontvangt, en je wilt de staat van je bestelling controleren, neem dan contact op met onze klantenservice op

  • KAN IK MIJN BESTELLING IN ELK DEEL VAN DE WERELD ONTVANGEN?

    Leveringen van bestellingen die geplaatst zijn op de site http://www.7forallmankind.be/be_nl/ zijn tot België beperkt.

  • HOEVEEL TIJD IS ER VOOR DE LEVERING VAN DE BESTELLING NODIG?

    De Standard verzending naar België is GRATIS en vereist tot 2 werkdagen vanaf het moment waarop de goederen ons magazijn verlaten.
    Voor België is eveneens de Express-verzending beschikbaar die 10 euro kost en 1 werkdag voor de levering vereist.
    Wanneer je bestelling voor 11.00 uur a.m. wordt bevestigd, wordt deze op dezelfde dag uit ons magazijn verzonden. De bestellingen die na 11.00 uur a.m. worden geplaatst, worden de volgende dag verzonden, waardoor er een dag meer voor de levering nodig is. De bestellingen die op vrijdag na 11.00 uur a.m. worden geplaatst, worden de maandag daarna verzonden: we verzoeken je rekening te houden met de hierboven aangegeven verzendtijden.

  • WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

    De Standard verzending is GRATIS voor alle bestellingen. De EXPRESS verzending kost € 10,00.

  • KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES ONTVANGEN?

    Ja. We weten dat veel klanten overdag werken en dus de voorkeur aan een levering op het werk geven of bijvoorbeeld producten kopen om cadeau te geven. Je kunt je bestelling op een ander adres dan dat van jou laten afleveren, mits dit in de bovenstaande leveringsgebieden ligt. Hou er rekening mee dat je het leveringsadres niet meer kunt wijzigen nadat je de bestelling hebt bevestigd.

  • HOE WEET IK ZEKER DAT JULLIE MIJN BESTELLING HEBBEN ONTVANGEN?

    Zodra je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je meteen een bevestigings-e-mail. Als je deze e-mail niet ontvangt, kan het zijn dat je in de bestellingsfase een onjuist e-mailadres hebt opgegeven. Je kunt voor ondersteuning contact met onze klantenservice opnemen via de pagina "Mail ons"

  • PRODUCTEN EN BESCHIKBAARHEID

  • HOE MOET IK MIJN 7 FOR ALL MANKIND JEANS WASSEN?

    Lees het etiket met de wasinstructies en meest geschikte wasmiddelen voor je 7 For All Mankind producten.

  • IK HEB JULLIE PRODUCT OP EBAY GEKOCHT, IS HET AUTHENTIEK?

    We hebben van klanten die op eBay (of andere veilingsites/websites) hebben gekocht, klachten ontvangen over namaakproducten. Om er zeker van te zijn dat je geen namaakproduct koopt, raden we je aan je aankopen altijd via onze website of onze erkende wederverkopers verrichten.

  • IS ER EEN MAATGIDS BESCHIKBAAR?

    We zouden je nooit een product willen sturen dat je niet perfect staat; daarom maken we gebruik van een systeem waarmee je je juiste maat kunt vinden: TRUE FIT.
    True Fit werkt met honderden merken samen om de consument te helpen om de beste keuze te maken tijdens het winkelen.
    Wij hebben ervoor gekozen met hen samen te werken omdat het voor ons belangrijk is dat jij blij met je aankoop bent.
    Je hoeft alleen op een paar vragen te antwoorden om jouw True Fit te vinden. Dit doe je in 60 seconden! Zo werkt het: klik op "Zoek je perfecte fit" op de productpagina, waarna deze pop-up verschijnt.




    Selecteer het geslacht en de categorie en GA AAN DE SLAG!
    Vul de gevraagde informatie in en klik op VOLGENDE
    Nadat je hiermee klaar bent, kun je gaan shoppen en vind je de perfecte maat naast ieder product.

  • TECHNISCHE ONDERSTEUNING

  • HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET DE ONLINE KLANTENSERVICE VAN 7 FOR ALL MANKIND?

    Klik hiervoor op de link http://www.7forallmankind.be/be_nl/customer-care-nl/contacts/, die je onder aan iedere pagina vindt en vul het formulier in met jouw gegevens en de vraag die je ons wilt stellen. Wij zullen er alles voor doen om je zo snel mogelijk antwoord te geven.

  • IK HEB EEN PROBLEEM MET EEN IN DE WINKEL GEKOCHT PRODUCT, WAT KAN IK DOEN?

    In geval van problemen met producten die in onze verkooppunten of bij onze partners zijn gekocht, kun je het product hier terugbrengen en ontvang je onmiddellijk ondersteuning. Helaas kan onze online klantenservice alleen ondersteuning bieden voor producten die via onze Europese websites zijn gekocht.

  • IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN, WAT MOET IK DOEN?

    Maak je niet druk: wij hebben de oplossing. Klik op "Je wachtwoord vergeten" op de pagina “Mijn account” onder de toets “Inloggen”. Een nieuw venster wordt geopend waar om je e-mailadres dat je voor de registratie hebt gebruikt wordt gevraagd. Nadat je je e-mailadres hebt ingevoerd, ontvang je een nieuw voorlopig wachtwoord dat je kunt wijzigen in het deel "Mijn account", nadat je hebt ingelogd.

  • IK WIL ME UITSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF, WAT MOET IK DOEN?

    Het spijt ons dat je ons wilt verlaten! Als je de nieuwsbrief van 7 for all mankind niet langer wenst te ontvangen, kun je je inschrijving annuleren door op de link te klikken die je onder aan de nieuwsbrief vindt.

  • 7 FOR ALL MANKIND:

  • WAT IS HET VERHAAL VAN 7 FOR ALL MANKIND?

    Het ontstaan van premium jeans is onlosmakelijk verbonden met de lancering van 7 For All Mankind in de herfst van het jaar 2000. Het merk uit Los Angeles, Californië, heeft het denim-scenario voorgoed veranderd toen het op explosieve wijze zijn intrede deed en lovende kritieken ontving vanwege de innovatie in model, materiaal en afwerking. 7 For All Mankind heeft een radicale verandering teweeg gebracht in de manier waarop de consument over jeans dacht en hoe deze werden gedragen. De traditie van ambachtelijk vakmanschap in combinatie met baanbrekende stoffen en technologie heeft het denim voor altijd veranderd.
    Al meer dan tien jaar is 7 For All Mankind dankzij zijn geraffineerde modellen een gevestigd modern begrip en leider in de mode-industrie, door de grenzen van cutting-edge design en innovatie voortdurend te verleggen. Als authentieke premium denim onderneming blijft 7 For All Mankind zich inzetten voor kwaliteit en design, en bevestigt zich als het vertrouwde, gerespecteerde en geliefde merk dat het is.

  • WAAR IS 7 FOR ALL MANKIND GEVESTIGD?

    De internationale vestiging van 7 For All Mankind bevindt zich in Los Angeles, CA 90058, USA.

  • WAAR KAN IK DE ADRESSEN VAN DE 7 FOR ALL MANKIND WINKELS VINDEN?

    Alle adressen van de verkooppunten en wederverkopers van 7 For All Mankind zijn hier te vinden:http://www.7forallmankind.be/be_nl/storelocator/

Wij Accepteren:
Veilige Betaling Mit: