7 FOR ALL MANKIND ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR LEVERING VAN GOEDEREN

WAAR & WANNEER LEVEREN WE?

Goederen die via deze Website worden besteld, kunnen enkel geleverd worden aan BELGIË en LUXEMBURG.

Alle Goederen worden verzonden vanuit onze opslagplaats in Oldenzaal, Netherlands; en alle terruggaves zullen daar naar moeten worden teruggezonden.

Alle Bestellingen die voor 12:00 ’s middags CET worden geplaatst, worden diezelfde dag toevertrouwd aan de door ons geselecteerde koeriersdienst en zullen binnen 2 - 4 werkdagen worden geleverd.

De levering wordt uitgevoerd door een koeriersdienst tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag (uitgezonderd feestdagen).

Momenteel bieden wij twee verschillende wijzen van levering:

1/ GLS:

  • Na overhandiging van de Producten aan onze transporteur, sturen wij u een e-mail met Orderbevestiging en online tracking nummer.
  • Indien er niemand thuis is op het ontvangstadres om de Producten in ontvangst te nemen, laat de transporteur een bericht in uw brievenbus achter, met de mededeling dat het pakket bij het plaatselijke postkantoor kan worden afgehaald.
  • Alle Bestellingen die voor 12:00 uur MET binnenkomen, worden dezelfde dag verzonden.
  • Leveringstijd: 2-4 werkdagen. Levering door GLS vindt tijdens normale kantooruren plaats, van maandag t/m vrijdag (uitgezonderd feestdagen).


Let op:

  • Het is onze bedoeling om steeds te leveren binnen de hierboven vermelde streeftijden, maar aangezien onze verzending wordt afgehandeld door derden kunnen we de dag van levering niet garanderen.
  • De afsluittijden voor het plaatsen van bestellingen worden enkel gegeven ter indicatie en houden geen rekening met mogelijke vertragingen veroorzaakt door autorisaties met betrekking tot betalingen.
  • Bestellingen worden afgehandeld in overeenstemming met de Algemene Verkoopsvoorwaarden.
  • Zodra uw Bestelling is geplaatst, kunnen wij hun bestemming niet meer aanpassen.


TOESLAGEN VOOR LEVERING

We bieden momenteel GRATIS verzending aan op alle Bestellingen naar België en Luxemburg voor zowel GLS . Deze aanbieding geldt slechts voor een beperkte periode.

Normaal zullen leveringskosten van toepassing zijn op uw Bestelling op basis van de waarde van uw Bestelling en het type levering.

BELASTINGEN EN TAKSEN

Belastingen en taksen worden berekend op basis van het leveringsadres en als apart item weergegeven op de eindpagina en op de Bevestiging van Bestelling. Toeslagen voor levering voor Bestellingen verzonden binnen België en Luxemburg zijn inclusief BTW en omvatten alle kosten voor het verzenden van de Bestelling naar het opgegeven adres.

HOE WORDEN PERSOONLIJKE GEGEVENS VERWERKT?

Voor informatie over hoe uw persoonlijke gegevens worden verwerkt wanneer u een Bestelling plaatst, gelieve ons Privacybeleid te raadplegen.

7 FOR ALL MANKIND TERUGGAVEBELEID

Dit Retourbeleid is van toepassing op de Goederen aangekocht op de Belgische 7 For All Mankind Website en verzonden naar BELGIË en LUXEMBURG.

Gelieve te noteren dat we geen teruggaves aanvaarden van producten die niet werden aangekocht op deze Website.

In deze Algemene Verkoopsvoorwaarden wordt met “7 For All Mankind”, “we” en “ons” verwezen naar VF INTERNATIONAL S.A.G.L., 7 For All Mankind Afdeling, ondernemingsnummer CH-514.4.028.163-8 – RPR Lugano, waarvan de maatschappelijke zetel zich bevindt te Via Laveggio, 5, 6855 Stabio, Zwitserland, en “u” verwijst naar u, de klant.

Begrippen in hoofdletters die worden gebruikt in dit Retourbeleid zullen de betekenis hebben zoals uiteengezet in de "Definitie" sectie van de 7 For All Mankind Algemene Verkoopsvoorwaarden, die ook van toepassing zijn op dit Retourbeleid.

We hopen dat u verheugd bent met uw aankoop van 7 For All Mankind. Niettemin begrijpen we indien u enige of alle van de artikelen wenst terug te geven. Goederen die per vergissing werden geleverd, die onvolledig, beschadigd of defect waren, of indien u gewoon van gedachten bent veranderd, kunnen naar ons worden teruggezonden door het onderstaande proces te gebruiken en binnen de bepaalde gespecificeerde periodes.

Gelieve te noteren dat alle goederen terug moeten worden bezorgd aan onze opslagplaats in Oldenzaal, Netherlands; naar het onderstaande adres:


Bleckmann Netherlands
Returns Department,
7575AX
Oldenzaal,
Netherlands

Enkel bestemd voor consumenten:

U heeft het recht aan VF Europe BVBA, 7 For All Mankind Afdeling mee te melden dat u afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen veertien (14) kalenderdagen vanaf de dag volgend op de levering van de Goederen.

REDENEN VOOR TERUGGAVE

  • Indien u bent veranderd van gedachten en uw Goederen wenst terug te geven, heeft u tot 30 dagen vanaf de levering van uw Bestelling om ze ons terug te bezorgen. Wij zullen u de prijs van de goederen terugbetalen, maar niet van de eventueel betaalde verzendkosten, op het tijdstip van Bestelling.
  • Teruggaves van foutief omschreven Goederen (met betrekking tot die foute omschrijvingen die voor de hand liggend en gemakkelijk merkbaar zijn, zoals de kleur van het product) moeten binnen de 30 dagen vanaf de levering van uw Bestelling worden gedaan.
    Teruggaves buiten deze tijdskaders zullen enkel worden aanvaard naar ons eigen goeddunken.
  • Uw Bestelling annuleren onder de Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand: Indien u een consument bent die zich bevindt in de EU heeft u het recht om uw bestelling bij ons te annuleren onder artikel 47 van de Belgische Wet van 6 april 2010 betreffende Marktpraktijken en Consumentenbescherming (die de Europese Verordening betreffende de bescherming van consumenten bij op afstand gesloten overeenkomsten implementeert) (de “Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand”).

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend op de levering van uw Goederen indien u wenst uw bestelling te annuleren onder deze Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand . In dat geval zullen wij u een volledige terugbetaling geven, inclusief enige verzendkosten betaald op het tijdstip van Bestelling.

Gelieve de onderstaande procedure te volgen voor de teruggave van uw Goederen onder de Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand:

  • Informeer ons van uw beslissing om de overeenkomst op te zeggen binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend op de levering van uw Goederen, schriftelijk per e-mail of aangetekende brief verzonden naar het onderstaande adres:

    VF INTERNATIONAL SAGL
    7 FOR ALL MANKIND ONLINE CUSTOMER SERVICE
    Via Vite 3
    6855 Stabio
    Switzerland

  • U bezorgt ons de Goederen terug overeenkomstig de procedure hieronder aangegeven onder “Hoe doet u een teruggave”.
  • U bezorgt ons, op eigen kosten, de volledige Bestelling terug indien u die reeds heeft ontvangen. In elk geval moeten de Goederen zich in hun originele staat en verpakking en ongedragen bevinden.

Indien u goederen terug bezorgt door middel van de Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand zullen alle verzendkosten betaald op het tijdstip van de Bestelling volledig worden terugbetaald.

Gelieve te noteren dat de kosten om ons de goederen terug te bezorgen door u worden gedragen. Gelieve te noteren dat zolang de Goederen in uw bezit zijn, is het uw plicht ervoor te zorgen dat de Goederen veilig en in goede staat bewaard worden.

Uw terugbetaling zal normaal worden verwerkt binnen 14 dagen vanaf de ontvangst van uw terruggaves maar gelieve ons tot 30 dagen te gunnen tijdens drukke periodes.

HOE VERLOOPT EEN RETOURNERING

Retourneren via Mail in een paar makkelijke stappen!

  1. Vul het formulier in bij uw bestelling in en vul het formulier in het retourpakket in.
  2. Retour verzending is gratis voor nieuwe en ongebruikte artikelen met behulp van het voorafbetaalde retourlabel bij uw bestelling. Bij het retourneren van uw bestelling:
    • Bevestig het voorafbetaalde retourlabel aan de verzenddoos.
    • Neem uw pakket naar een aangewezen retourzaal.
    • Ga naar de volgende link http://kariboo.be/nl/spots or www.onlineverzendservice.be en voer uw postcode of plaats in.
    • Als u uw retourlabel verkeerd geplaatst hebt:
    • ls u uw object (en) wilt terugzenden met een andere carrier, wordt dit op uw kosten gedaan. Houd er rekening mee dat, door gebruik te maken van een andere vervoerder, 7 For All Mankind niet aansprakelijk is voor eventuele verkeerde pakketten. Stuur uw artikel (en) via traceerbare middelen naar onze online retourafdeling:

      7 For All Mankind Online Returns Department
      Bleckmann Netherlands
      7575 AX Oldenzaal
      Netherlands.

  3. Retourzendingen worden binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van uw artikel verwerkt.
  4. Uw terugbetaling wordt toegepast op de betaalmethode die u heeft gebruikt om het item te kopen en het krediet zal naar uw account posten volgens de door uw financiële instelling vastgelegde termijn.

DEFECTE GOEDEREN

Goederen worden gekwalificeerd als defect indien ze beschadigd worden ontvangen, of wanneer een fabricagefout optreedt binnen de 2 jaar na aankoop. Gelieve te noteren dat artikelen die zijn beschadigd ten gevolge van slijtage niet als defect worden beschouwd.

Waar mogelijk, zullen we aanbieden om de defecte goederen te herstellen. Indien u uw artikel wil wisselen, hou er dan rekening mee dat wij het enkel kunnen vervangen door hetzelfde product in dezelfde maat, onder voorbehoud van beschikbaarheid. U zal een volledige terugbetaling ontvangen indien het artikel niet kan worden hersteld of vervangen.

In het onwaarschijnlijke geval dat ons artikel een fout ontwikkelt buiten ons Retourbeleid, gelieve ons dan te contacteren.

EEN TERUGBETALING ONTVANGEN

Uw terugbetaling zal normaal worden verwerkt binnen 14 dagen vanaf de ontvangst van uw terruggaves maar gelieve ons tot 30 dagen te gunnen tijdens drukke periodes.

Gelieve ook te noteren dat uw terugbetaling zal pas worden verwerkt wanneer de Goederen bij ons aankomen. Eenmaal we de Goederen hebben ontvangen, zullen we:

  • De door u teruggestuurde Goederen onderzoeken om na te gaan of ze gebrekkig of beschadigd zijn, of niet voldoen aan de omschrijving op de Website;
  • Volgens uw keuze ingeval de Goederen gebrekkig of beschadigd zijn of niet voldoen aan de omschrijving op de Website, zullen we: (i) de Goederen repareren, indien het technisch en commercieel mogelijk is, of vervangen door niet-gebrekkige of met de omschrijving overeenstemmende Goederen; of, (ii) de voor de Goederen betaalde prijs terugbetalen (samen met de oorspronkelijke toeslagen voor levering). Ingeval u om reparatie of vervanging van de Goederen hebt verzocht, en wij niet in staat zijn om dit te doen, zullen we de voor de Goederen betaalde prijs terugbetalen (samen met de oorspronkelijke toeslagen voor levering);
  • De terugbetaling voor de Goederen terug crediteren op de betaalkaart die werd gebruikt om voor de Goederen te betalen, of de defecte of beschadigde Goederen herstellen of vervangen binnen ongeveer 14 dagen en in elk geval niet later dan 30 dagen vanaf de datum dat we de teruggegeven Goederen hebben ontvangen.

KOSTEN VAN TERUGGAVE

In elk geval waar de Goederen defect zijn, beschadigd, of indien ze niet beantwoorden aan hun beschrijving op de Website, zullen we u alle verzendkosten terugbetalen die werden gemaakt bij de teruggave van de Goederen aan ons, op voorwaarde dat u ons afdoend bewijs stuurt van de werkelijke kosten gemaakt bij het terug bezorgen van de Goederen. Indien dergelijk bewijs niet wordt geleverd zullen we u een geschatte kostprijs van de retour frankering terugbetalen.

Waar Goederen werden terug bezorgd op grond van uw herroepingsrecht onder de Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand, of indien de Goederen worden teruggegeven voor andere redenen dan omdat ze defect of beschadigd zijn, of niet beantwoorden aan hun omschrijving op de Website, zal u de kosten van teruggave dragen.

INDIEN DE GOEDEREN DIE U TERUGSTUURT NIET GEBREKKIG OF BESCHADIGD ZIJN EN OVEREENKOMEN MET DE OMSCHRIJVING OP ONZE WEBSITE, OF INDIEN ZE NIET WERDEN TERUGGEBRACHT CONFORM UW HERROEPINGSRECHT de Verordeningen betreffende de Verkoop op Afstand VOLGENS ARTIKEL 8 VAN DE ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN, DAN HEBT U GEEN RECHT OP TERUGBETALING EN WORDEN DE GOEDEREN NAAR U TERUGGESTUURD.

Omruilen van Goederen

Helaas zijn we momenteel niet in staat om een omruiling aan te bieden voor uw Bestelling. Indien u een ander product of een andere maat wenst te ontvangen, gelieve uw Bestelling aan ons te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor de Goederen die u nodig heeft. We zijn niet in staat om enige verzendkosten terug te betalen.

Terugbrengen van cadeaus

Als u een Goed als cadeau hebt gekregen, kunt u het aan ons terugzenden volgens de hierboven beschreven procedure.

Gelieve ervoor te zorgen dat uw emailadres op de verzendnota is ingevuld wanneer u een cadeau terugzendt, anders zal elke mededeling inzake uw teruggave naar de oorspronkelijke koper worden verstuurd. Gelieve te noteren dat elke teruggave zal worden gecrediteerd op de kaart of betalingswijze die werd gebruikt op het tijdstip van Bestelling.

BELANGRIJK

  • Alle Goederen moeten worden terugbezorgd aan onze opslagplaats in Oldenzaal, Netherlands.
  • Indien u de verzendnota die u ontving met de Goederen niet langer heeft, gelieve ons te contacteren.
  • Mocht u een verkeerd artikel hebben ontvangen, gelieve ons onmiddellijk te contacteren.
  • Alle goederen worden gecontroleerd op hun kwaliteit en geverifieerd vooraleer ze naar u worden verzonden. Gelieve ons onmiddellijk te contacteren in geval u een artikel ontvangt dat zich niet in perfecte staat bevindt.
  • Gelieve ons alle artikelen die u wenst terug te geven van een bestelling in dezelfde verzending te sturen om te verzekeren dat uw teruggave zo snel mogelijk wordt verwerkt.
  • Artikelen moesten teruggestuurd worden in hun originele verpakking om te verzekeren dat ze voldoende beschermd zijn tijdens transport. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor Goederen die beschadigd of verloren zijn tijdens terugzending aan ons.

Hoe worden persoonlijke gegevens verwerkt?

Voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens wanneer u Goederen terugzendt of een terugbetaling ontvangt, gelieve ons Privacybeleid te raadplegen.

close

VIP SALE ACCESS

Ben je al ingeschreven?
Nieuwe Gebruiker?