Veelgestelde vragen (FAQ's)

Nog steeds problemen?

Gebruik het contactformulier en we helpen u binnen 1 werkdag. We bieden geen telefonische ondersteuning.

  • Wat doe ik als er een probleem is met een product dat ik in een winkel kocht?

    Als u een probleem hebt met een product dat u kocht in onze eigen winkel of in die van één van onze partners, stuurt u het artikel terug naar de winkel waar u het kocht,zodat zij u kunnen helpen met het probleem. Jammer genoeg is onze onlineklantendienst alleen beschikbaar om u te helpen bij producten die u online op de Europese website kocht.

  • Kan ik mijn onlinebestelling retourneren naar een 7 For All Mankind-winkel?

    Het spijt ons. Helaas kunnen 7 For All Mankind-winkels of dealers geen orders retour nemen die online zijn gekocht.

  • Kan ik mijn bestelling overal ter wereld laten bezorgen?

    Uw levering vanop http://www.be-7fam-uat1.testvfc.com is beperkt tot België en Luxemburg.

  • Hoeveel bedragen de leveringskosten?

    We bieden momenteel GRATIS levering aan voor alle bestellingen. Dit aanbod is slechts beperkte tijd geldig.

  • Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

    Nadat je bestelling uit ons magazijn is verzonden, is de leveringstijd 2-4 werkdagen (GLS), of 4-5 werkdagen (Kiala). Indien je bestelling voor 10.30 uur MET plaatsvindt, vertrekken de producten dezelfde dag uit ons magazijn.

  • Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gezonden?

    Ja, we weten dat veel klanten overdag werken en een alternatief adres wensen te gebruiken of hun aankopen als geschenk aan iemand anders willen sturen. U kunt artikelen naar een adres laten sturen dat verschilt van uw persoonlijke adres, op voorwaarde dat dit zich binnen de bovengenoemde gebieden van levering bevindt. U kunt ook voor de Kiala leveringsmethode kiezen waarbij uw bestelling op een "Kiala-punt" in de buurt wordt geleverd, zodat u uw pakket tijdens de openingstijden van het door u gekozen punt kunt ophalen.

  • Wat is Kiala?

    Kiala is een transporteur, gespecialiseerd in leveringen bij handige afhaalpunten zoals supermarkten, winkeliers, benzinestations, enz. U ontvangt een bericht (sms of e-mail) zodra uw producten bij het afhaalpunt aankomen en kunt ze ophalen tijdens de openingstijden van het gekozen punt. Op die manier hoeft u niet thuis op de levering te wachten maar gaat u het pakket ophalen op een moment dat u uitkomt. Wij wijzen erop dat uw producten 14 kalenderdagen op het Kiala-punt beschikbaar blijven. Hierna worden ze teruggestuurd naar het Kiala-distributiecentrum. Een paar dagen voor uw pakket wordt teruggestuurd, ontvangt u hiervan bericht.

  • Kan ik de artikelen die ik heb besteld retourneren?

    We hopen dat u blij bent met uw aankopen van 7ForAllMankind.com. Toch hebben we er begrip voor als u één of meer artikelen wilt retourneren. Indien onjuiste, beschadigde of defecte producten zijn geleverd, of als u gewoon van gedachten bent veranderd, kunt u ons de producten gratis retourneren door de procedure die is beschreven in onze Retourvoorwaarden te volgen.

  • Waar vandaan wordt mijn bestelling verzonden?

    Uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn in Sint-Niklaas, België. Retours moeten terug naar België om te worden verwerkt.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren wanneer mijn bestelling bevestigd is?

    U kunt artikelen in uw boodschappenmandje wijzigen of annuleren totdat u uw betaling bevestigt. Zodra uw bestelling is geplaatst en de betaling is ontvangen, is het niet langer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

  • Wanneer vindt de betaling plaats?

    De betaling voor uw bestelling vindt plaats op het moment dat u uw bestelling online bevestigt.

  • Hoe kan ik contact opnemen met de onlineklantendienst van 7 For All Mankind?

    U kunt klikken op de link "Contact", die u onderaan op elke pagina terugvindt en het formulier op de contactpagina invullen. We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te antwoorden.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

    Op de pagina 'Mijn Account' klikt u op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" onder de knop 'Aanmelden'. Hiermee opent u een nieuw venster waarin u gevraagd wordt naar het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw account te registreren. Voer uw e-mailadres in en we sturen u een nieuw tijdelijk wachtwoord dat u achteraf kunt wijzigen onder "Mijn Account" wanneer u bent aangemeld.

  • Hoe kan ik mijn verzending volgen?

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar uw bestelling. Uw bestelling wordt bijgewerkt met uw trackingnummer, zodat u uw verzending kunt volgen. Klik op het trackingnummer of voer het in op de website van de expediteur. We raden u ten zeerste aan om de e-mail met de verzendings- en ordergegevens te bewaren tot u uw goederen heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantendienst indien u de e-mail kwijtraakt of niet ontvangt en u uw bestelling wilt traceren.

  • Hoe weet ik dat u mijn bestelling hebt ontvangen?

    Uw bestelling wordt onmiddellijk op het scherm bevestigd en u krijgt van ons ook een bevestiging per e-mail. Indien u geen bevestigingsmail ontvangt, kan het zijn dat uw e-mailadres tijdens het bestelproces incorrect is ingevoerd. Neem contact op met onze klantendienst via de contactpagina zodat zij u kunnen helpen.

  • Wat moet ik doen wanneer de goederen beschadigd of defect zijn bij ontvangst?

    Indien een deel van uw order beschadigd of defect is bij levering, neemt u onmiddellijk contact op met ons. Onze producten zijn volledig gewaarborgd tegen materiële defecten en fabricagefouten gedurende 2 jaar. Volg de procedure van ons Retourbeleid Levering en retours. Dit Retourbeleid is alleen van toepassing op goederen die worden gekocht op http://www.be-7fam-uat1.testvfc.com. Indien u het artikel in een winkel hebt gekocht, raden wij u aan om het terug te brengen naar de winkel waar u het kocht. We kunnen u niet helpen bij aankopen in winkels.

  • Het nieuwe product dat ik kocht, ziet er gekreukt of versleten uit.

    Veel van onze jeans zijn bewerkt, aan een verouderingsproces onderworpen of hebben gaten, scheuren en plooien om ze een unieke look te geven. Producten van dezelfde stijl en met dezelfde code kunnen licht verschillen. Als u niet zeker bent of uw aankoop beschadigd of defect is, raden we u aan om de foto's op de website nauwkeurig te bestuderen. Neem bij twijfel contact op met onze klantendienst.

  • Wat moet ik doen als de geleverde goederen niet overeenstemmen met mijn bestelling?

    Als er een duidelijk zichtbaar verschil is (zoals de kleur van het product) tussen uw bestelling en de ontvangen goederen, hebt u 30 dagen om de retour aan ons te bezorgen. Volg de procedure van ons Retourbeleid. Levering en retours

  • Kan ik mijn product omruilen?

    Momenteel bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Als u een ander product of een andere maat wilt ontvangen, retourneert u ons uw bestelling, krijgt u uw geld terug en plaatst u een nieuwe bestelling voor het gewenste product.

  • Welke betaalmiddelen zijn er in de Belgische onlinewinkel?

    We aanvaarden Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, American Express, eBanking, ING Home’Pay en betalingen met PayPal.

  • Kunt u mij betalingen met PayPal even toelichten?

    Indien u betaalt met PayPal wordt u verzocht om u aan te melden op uw account met uw e-mailadres en wachtwoord om de betaling te bevestigen. Indien u niet over een PayPal-account beschikt, kunt u maximaal 10 keer met PayPal bestellen en wordt u om uw persoonlijke en creditcardgegevens gevraagd.

  • Hoe reinig ik mijn 7 For All Mankind-jeans?

    Lees het etiket aan de binnenkant van de 7 For All Mankind-jeans en -producten voor reinigingsinstructies.

  • Wat is het verhaal achter 7 For All Mankind?

    Het verhaal van topdenim is nauw verbonden met de lancering van 7 For All Mankind in Los Angeles, Californië, in de herfst van 2000. 7 For All Mankind was de eerste onderneming die topdenim echt naar een hoger niveau tilde. Ze zette het Californische Los Angeles op de kaart als invloedrijk wereldwijd centrum voor onderzoek en ontwikkeling dat het jeanslandschap voorgoed zou veranderen. De topjeansmodellen van 7 For All Mankind kenden onmiddellijk een weergaloos succes, werden de hemel in geprezen en genoten vooral aanhang wegens het vernieuwende gebruik van pasvormen, stoffen en afwerkingen in denim. Sinds de lancering is 7 For All Mankind uitgegroeid tot zowel een gevestigde moderne klassieker wegens de verfijnde pasvormen als een toonaangevende trendsetter met nieuwe wassingen en ontwerpen die de modetrends altijd een stapje voor blijven.

  • Waar is de hoofdzetel van 7 For All Mankind gevestigd?

    De internationale hoofdzetel van 7 For All Mankind bevindt zich in Los Angeles, CA 90058, USA. 7 For All Mankind behoort tot de Outdoor Coalition van VF Corporation met andere grote merken zoals The North Face, Kipling, JanSport, Napapijri, Nautica, Reef en Vans.

  • Waar vind ik de adressen van 7 For All Mankind-winkels?

    U vindt alle adressen van 7 For All Mankind-winkels en -dealers op onze website onder Winkelzoeker.

  • Ik heb een product van 7 For All Mankind gekocht op Ebay, is het een origineel item?

    We hebben klachten over namaak producten gekregen van klanten die op Ebay (of andere veilingsites/websites) producten hebben gekocht. Om er zeker van te zijn dat u geen namaak product koopt, adviseren wij u te winkelen op onze website of die van erkende retailers.

close

VIP SALE ACCESS

Ben je al ingeschreven?
Nieuwe Gebruiker?